نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

استقلال رودروی آلمینیوم قرار می گیرد| تمرین دربی برای فکری

  • کد خبر: ۵۴۷۸۱
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
استقلال رودروی آلمینیوم قرار می گیرد| تمرین دربی برای فکری
هفته دهم لیگ برتر با جدال استقلال - آلومینیوم پیگیری خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ برتر فوتبال ایران به دهمین هفته خود رسید، درحالی‌که تعداد بازی‌های برخی تیم‌ها در جدول هنوز به عدد ۸ نرسیده است! در ادامه هفته دهم لیگ برتر ۴ مسابقه امروز برگزار می‌شود. در روز‌هایی که شهر‌های بزرگ کشور از جمله تهران، اصفهان، مشهد و... درگیر آلودگی هوا شده‌اند و به‌جز مشکل کرونا، مشکل آلودگی و تنفس هم اضافه شده است و شایعه لغو برخی مسابقات به گوش رسید که البته تأیید نشد، در اهواز جواد نکونام باید از مس رفسنجان پذیرایی کند و در آبادان تیم‌های صنعت‌نفت و نفت مسجدسلیمان دربی جنوبی‌ها را برگزار خواهند کرد. شهرخودروی مشهد هم در مشهد برای خروج از بحران باید از سد سایپا عبور کند. حساس‌ترین بازی این هفته را نیز تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک برگزار خواهند کرد.

استقلال فکری آماده شهرآورد می‌شود

شاگردان محمود فکری اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. برخی از استقلال ایراد می‌گیرند که این تیم زیبا بازی نمی‌کند، اما بهترین مربیان جهان گاهی می‌گویند برد نیم‌بر‌هیچ را به بازی زیبا ترجیح می‌دهند! بنابراین اگر فکری بتواند برای استقلال امتیاز جمع کند و این تیم را در صدر جدول نگه دارد، خیلی مهم‌تر از بازی چشم‌نواز است. این مسابقه آخرین بازی قبل از دیدار با پرسپولیس است، ولی فکری می‌گوید از الان به شهرآورد فکر نمی‌کند و هر بازی ۳ امتیاز دارد؛ هرچند اگر توالی و نظم مسابقات به‌هم نمی‌خورد، این بازی اولین مسابقه بعد از رویارویی با پرسپولیس بود! استقلال در این بازی هروویه میلیچ را قطعا نخواهد داشت.
 
این بازیکن با تنبیه انضباطی سرمربی تیم مواجه شده است، اما احتمال دارد شیخ دیاباته بعد از مدت‌ها در این مسابقه بازی کند. آبی‌پوشان در بازی با گل‌گهر سیرجان تیم برتر میدان نشان دادند و اگر مثل نیمه اول همان مسابقه بازی کنند، شکست‌دادن آلومینیوم دور‌از‌ذهن نخواهد بود. درخشش رشید مظاهری درون دروازه نیز خیال آبی‌پوشان را راحت کرده است.
 
استقلال بعد از پرسپولیس دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد. آلومینیوم اراک هم که در رده دهم جدول ایستاده است، ۶ هفته است که باخت نداشته است و شاگردان رسول خطیبی می‌خواهند رکورد شکست‌ناپذیری خود را بهبود ببخشند. در تیم آلومینیوم اراک هم محسن ربیع‌خواه، بازیکن سابق پرسپولیس، به‌دلیل مصدومیت غایب است؛ اما جابر انصاری، مهاجم سابق استقلال، با انگیزه به‌مصاف آبی‌پوشان خواهد رفت و گفته است اگر گل‌زنی کند، شاید پشتک هم بزند!

استقلال برای اینکه با آرامش و پر‌انرژی دوشنبه آینده به‌مصاف پرسپولیس برود، باید آلومینیوم را خم کند؛ اما تیم رسول خطیبی به‌این‌راحتی تسلیم نخواهد شد. تا لحظه نوشتن این مطلب خبری از تعطیلی و لغو این مسابقه به‌دلیل آلودگی هوا نبود و همه امیدواریم که این بازی در موعد مقرر برگزار شود؛ زیرا در صورت لغو این بازی، شهرآورد هم دوشنبه آینده احتمالا برگزار نخواهد شد!

استقلال با ۳ غایب به‌مصاف آلومینیوم می‌رود

استقلال درحالی مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که برای پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی دارد. برای بازی امروز، آبی‌پوشان محمد نادری و سبحان خاقانی، ۲ بازیکن مصدوم خود را در اختیار ندارند. همچنین هروویه میلیچ به‌دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی در فضای مجازی از‌سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و فعلا در تمرینات غایب است. این بازیکن کروات مقابل آلومینیوم نیز بازی نخواهد کرد. بر‌این‌اساس ۳ بازیکن مذکور از فهرست استقلال برای دیدار با آلومینیوم خط خورده‌اند؛ اما سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود نخواهند داشت.

فکری: ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم را فدای شهرآورد نمی‌کنم

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و آلومینیوم درباره این بازی گفت: هر تیمی که با استقلال بازی دارد، انگیزه لازم را دارد و کار ما را سخت خواهد کرد. آلومینیوم به‌جز یکی‌دو هفته اول سر‌و‌شکل خوبی در این هفته‌ها پیدا کرده و خطیبی سال گذشته با تیم ماشین‌سازی ۲ برد از بازی با استقلال کسب کرده است و این نشان می‌دهد کارش را بلد است. سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این بازی را فدای شهرآورد خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: هم شهرآورد برای ما مهم است و هم ۳ امتیاز این بازی. محمود فکری درباره وضعیت میلیچ هم عنوان کرد: بحثی که استقلال چند سال درگیر آن بوده، نظم، انضباط و دیسیپلین است و متأسفانه این موضوع در باشگاه ما کم‌رنگ شده است. یکی از کار‌های مهم ما این است که نظم و انضباط را جا بیندازیم و همه بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند.
 
میلیچ باید بداند وقتی بازی می‌کند دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی‌کند، دلیل خاصی نمی‌خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که تا همین‌جا صبوری کرده‌اند و اگر قرار باشد یک بازیکن این‌گونه رفتار کند، آن‌وقت مدیریت‌کردن بقیه بازیکنان سخت می‌شود و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد. به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسئولیت خودش خارج شود. میلیچ قرار است جلسه انضباطی‌اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شود و مشکل او هم حل می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->